Des de SUMAR volem donar visibilitat i reconèixer el col·lectiu de professionals que tenen cura de les persones grans i dependents en els nostres centres i en el servei d’atenció domiciliària. La seva tasca és clau en el nostre model de gestió, que posa la persona al centre, i és un referent per a la persona usuària.
Per aquest motiu l’any 2025 és l’any de les Gerocultores i Treballadores Familiars de SUMAR.
La celebració d’aquest any inclou un conjunt d’accions, unes dirigides específicament a les gerocultores i treballadores familiars i altres comunicatives, que s’aniran aplicant al llarg de l’any, algunes d'elles en aquesta mateixa pàgina.
Volem donar a conèixer les tasques realitzen, quines habilitats han de tenir, fer visible la feina que desenvolupen des del punt de vista del centre/servei, de la persona usuària i de les famílies i reconèixer l’equip de professionals de SUMAR que es dediquen a la cura de persones. També compartir aquelles històries i experiències que les gerocultores i les treballadores familiars viuen en el seu dia a dia, gràcies a la tasca que duen a terme amb vocació i professionalitat.